سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سال 90 - پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدرضا هدایتی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستمکار را سه نشان است : بر آنکه برتر از اوست ستم کند به نافرمانى ، و بر آن که فروتر از اوست به چیرگى و آزار رسانى ، و ستمکاران را یارى کند و پشتیبانى . [نهج البلاغه]
نشان ما

قلم به دست ها
رزمنده یکم(6)

همراهان

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :4
کل بازدید :20140
تعداد کل یاداشته ها : 8
103/2/8
5:46 ص
نوا
مشخصات مدیروبلاگ
شهید محمدرضا هدایتی[30]

آدرس : یزد - بلوار آیت الله طالقانی - طبقه فوقانی مسجد محمدی

تلفن : 03517254997 - 03517267209

سامانه پیام کوتاه : 30004057267209

سامانه پیام کوتاه فرهنگی اجتماعی
عدد مربوطه را به 30004057267209 ارسال کنید :

منوی کاربری : 0

گفت و گو با شهدا : 1

در محضر ولایت : 2

حدیث : 3

دفاع مقدس : 4

پیک بهداشت : 5

شعر : 6
بایگانی وبلاگ
سال 90[5] سال 91[8]
نماد دوستان

سلام به همه شما دوستان خوب و عزیزم

راستش چند وقتیه که دارم توی پایگاه دنبال یک نویسنده می گردم واسه وبلاگ. اما هرچی بیشتر می گردم کمتر پیدا می کنم. به خطر همین هم وبلاگ زود به زود آپدیت نمیشه. خلاصه شرمنده دیگه. امروز عکسهای روز درختکاری بچه های پایگاه رو براتون آوردم. یه ویژگی داشت این درخت کاری و اون هم این بود که برادر بزرگوار شهید هدایتی هم در جمع ما بود. امیدوارم خوشتون بیاد. اگه دلتون خواست یه نظری هم بدید. ممنون

درخت کاری به دست بسیجیان 

درخت کاری به دست بسیجیان

درخت کاری به دست بسیجیان

حضور برادر شهید هدایتی چهت درختکاری (فرد سمت چپ)

حضور بسیجیان در هر رده سنی جهت درختکاری

درخت کاری به دست بسیجیان

عکس یادگاری

عکس یادگاری

خوب تا بعد و یک گزارش دیگه از فعالیت های پایگاهمون یا علی و اولادش


90/12/26::: 11:55 ص
نظر()
  
  

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه شما دوستان عزیز

روز 18 دیماه سالروز شهادت شهید محمدرضا هدایتی بود که گذشت. به همین خاطر با برو بچه های پایگاه یه همفکری کردیم و مراسم یادواره شهید رو یه هفته بعدش همزمان با اربعین امام حسین (ع) برگزار کردیم. یه مراسم روضه‌ی سنتی پر از معنویت تو مسجد محمدی یزد. مراسم با سخنرانی حاج آقا کریم بیکی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج یزد شروع شد. بعد از اون پیشنماز مسجد حاج آقا منصوری سخنرانی کردند و در آخر هم برادر طاهری با صداشون گرمی بخش مجلس بودند. این مراسم برکاتی هم داشت از جمله این که برادرهای شهید هدایتی که سالها بود به دلیل تغییر منزل تو این محله رفت و آمدشون کم شده بود باز پاشون به محله و پایگاه باز شد و باعث شد تجدید خاطره و عهدی با اونها داشته باشیم. خوب بیش از این سرتون رو درد نمیارم. در ادامه چند تا عکس از مراسم میگذارم تا لذت ببرید. تا بعد یا علی و اولادش

مراسم یادبود سالگرد شهادت شهید محمدرضا هدایتی

مراسم یادبود سالگرد شهادت شهید محمدرضا هدایتی

مراسم یادبود سالگرد شهادت شهید محمدرضا هدایتی

مراسم یادبود سالگرد شهادت شهید محمدرضا هدایتی

مراسم یادبود سالگرد شهادت شهید محمدرضا هدایتی

مراسم یادبود سالگرد شهادت شهید محمدرضا هدایتی

مراسم یادبود سالگرد شهادت شهید محمدرضا هدایتی

مراسم یادبود سالگرد شهادت شهید محمدرضا هدایتی


  
  

با عرض سلام خدمت همه شما دوستان عزیز و گرامی

امیدوارم خال همتون خوب باشه

راستش ما جدیدا توی پایگاهمون یه نشریه‌ی فرهنگی اجتماعی به نام گاهنامه‌ی هدایت به راه انداختیم که توی اون مطالبی از نوع مذهبی، سیاسی، فرهنگی و ... مطرح میشه که همه این مطالب در راستای مبارزه با جنگ نرم هست. اولین نسخه این گاهنامه همزمان با هفته بسیج امسال به چاپ رسید که من توی این پست اون رو واسه دانلود براتون میگذارم.

دانلود با حجم 3.32 مگابایت

البته این رو هم بگم خدمتتون که اگه بعضی از مطالبش با مطالب توی وبلاگ یکی بود زیاد به خودتون فشار نیارید و فقط کافیه اونها رو نخونید. دقت کنید گفتم بعضی از مطالبش یعنی مطالبی رو هم داره که توی وبلاگ نیومده و خوندنش خالی از لطف نیست. خوشحال میشم بعد از خوندنش نظراتتون رو راجع به همه چیزش از متن گرفته تا نگارش و طراحی و ... بدونم تا برای دفعات بعدی بتونیم بهترش کنیم.

نظر یادتون نره

تا بعد یا علی و اولادش


90/9/14::: 8:34 ع
نظر()
  
  

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه شما دوستان عزیز و گرامی و تشکر به خاطر همراهیتون با ما

توی پست قبلی یه کمی از شهید هدایتی براتون گفتم که مفصلش بمونه واسه بعد اما الان می خوام یه خورده از پایگاهمون و کارهایی که انجام می دیم براتون تعریف کنم :

خوب وقتی به فرمان امام خمینی (رحمت الله علیه) بسیج مستضعفین تشکیل شد، پایگاهی در این محل افتتاح و به پاس قدردانی از شهید محمدرضا هدایتی عنوان این پایگاه به نام وی نامگذاری گردید. این پایگاه مقاومت از همان ابتدا مکانی برای تصمیم گیری های مهم محله و محیطی برای ایجاد امنیت و آرامش اهالی محل به شمار می آمد. در دوران دفاع مقدس نیز این پایگاه با کارنامه ای درخشان در سطح شهر می درخشید چنان که بیش از 30 شهید را تقدیم این نظام مقدس نمود. پس از هشت سال دفاع مقدس این پایگاه برنامه های خود را متناسب با نیازهای روز جامعه با انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی ادامه داده و تا به حال این فعالیت ها به صورت منظم ادامه یافته است.
برخی از این برنامه ها بدین شرح می باشند :
فعالیت های فرهنگی مانند برپایی مراسم های ملی و مذهبی مختلف در طول سال شامل دیدار با خانواده شهدا، برگزاری  جشن های متعدد در مناسبت ها، پشت نویسی اتومبیل ها، تهیه نشریه های داخلی با مطالب روز، برگزاری حلقه های صالحین با موضوعات متفاوت، جلسات قرآن و دعا در مسجد محمدی (محل استقرار پایگاه)، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، انواع مسابقات با اهدای جوایز، جذب نوجوانان جهت خادمی افتخاری در مسجد و ...

فعالیت های ورزشی شامل شنا، تیر اندازی، تیم های فوتبال، والیبال، تنیس و ...
فعالیت های خیرمندانه شامل شناسایی افراد نیازمند و جمع آوری کمک های مردمی از افراد خیر و اهدای کمک ها به نیازمندان به صورت مخفیانه مانند تهیه جهیزیه، وسایل تحصیل، اشتغال و ....
فعالیت در عرصه مجازی مانند وبلاگ نویسی و سامانه پیام‌کوتاه و گفت و گو با شهدا از طریق این سامانه
فعالیت گروههای عملیاتی مانند گشت های امنیتی در محدوده و ....
لازم به ذکر است که این فعالیت ها همه در راستای تحقق اهداف و آرمانهای امام و رهبر عزیز و شهدا انجام می شود چنانکه رهبر عزیزمون حضرت امام خامنه ای می فرمایند :
تا وقتی که این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد, به نیروهای بسیج, به انگیزة بسیح به سازماندهی بسیجی و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج است.

حوب امیدوارم تا حدودی با ما و فعالیت هامون آشنا شده باشید و ما رو لایق نظراتتون بدونید

تا پست بعدی یا علی و اولادش


  
  

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه شما دوستان عزیز و گرامی

این وبلاگ متعلق به پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدرضا هدایتی یزد هست و یک سالی از افتتاح اون میگذره. راستش به دلایل مختلفی تا به حال موفق به نوشتن مطلب توی اون نشدیم اما بالاخره هفته بسیج امسال تصمیم به راه اندازی رسمی این وبلاگ گرفتیم تا خط مقدمی باشه برای جبهه جنگ نرمی که توی کشور وجود داره. برای شروع یه مطلب خیلی خلاصه درمورد شهید محمدرضا هدایتی براتون میگذارم. امیدوارم خوشتون بیاد و ما رو از نظراتتون بهره مند کنید.

همه چیز از اونجایی شروع شد که یک پسر نور چشمی تو یک خانواده مذهبی به دنیا اومد. پسری بود صالح و نجیب که زیر نظر پدر و مادر خیلی خوب تربیت شد. جوری که هیچوقت دنیاش رو به دینش ترجیح نمی داد و واسه ترویج این تفکر شب و روز تلاش می‌کرد. به دوره نوجوانی که رسید جلسات بچه های محل خونه پدری این عزیز بود و وقتی همه جمع می شدند آموزش قرآن و نهج البلاغه رو زیر نظر پدر و مادرش شروع می کرد. ایمان و اعتقاد به خدا اینقدر تو وجودش موج می زد که در اوج ظلمت تو دوران طاغوت دست از تبلیغ دین و کمک به رسیدن به اهداف انقلاب بر نمی‌داشت و همیشه در صف رزمندگان بود. فعالیت های خودش رو تا دوره جوانیش تا اونجایی ادامه داد که وقتی در دی ماه سال 1357 مردم یزد برای سرنگونی ساواک دست به شورش زدند، در صف اول این رزمندگان بود و هنگامی که در ورودی ساختمان ساواک قرار داشت و با نارنجک آمادهِ ی انفجار مواجه شد با دلاوری تمام خودش رو به روی نارنجک انداخت و دعوت خدای خودش رو حسین گونه لبیک گفت.
بله این شهید از خود گذشته کسی نیست جز : شهید محمدرضا هدایتی

فعلا این مطلب رو داشته باشید تا بعد

یا علی و اولادش


90/9/14::: 10:30 ص
نظر()